Jump to content

Fender sokker til Kule fendere


GKN

Recommended Posts

Hei.

 

Kjøpte selv trekk til pølsefendere, ca. 50cm lange, diameter ca. 20cm hos Biltema.

Disse gikk like godt på kulefenderne mine på ca 35cm. Tror det var en av

mellomstørrelsene av trekk jeg kjøpte. De er svært elastiske og av riktig god kvalitet.

de finnes også i hvit farge.

 

Bilde

Bilde

 

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Bra det ikke bare er meg som har perfekt kroppsfasong for øl-drikking.... :rolleyes:

 

Suzuki

<{POST_SNAPBACK}>

 

Pass deg Suzuki, eller så får du nytt navn: "kulefenderen"

:cheers:

Redigert av careka (see edit history)

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Lurer på hvor på Østlands (Oslo/ Vestfold) området man kan få kjøpt Fender sokker til Kule fendere.

Dockside Marine på Vallø skaffet meg en kulefender med trekk. Lurer på om jeg ikke så at de hadde en ekstra i butikken her om dagen også. se www.docksidemarine.no for kontaktinfo
Link to post
Share on other sites

Lurer på hvor på Østlands (Oslo/ Vestfold) området man kan få kjøpt Fender sokker til Kule fendere.

Synes ikke du skal dekke til dine kule fendere med sokker. Da kan jo ingen se hvor kule de er.

 

Jeg hadde en gang 2 fendere. De var bare råkule. Artig mønster og stilig farge. Ikke talom at de skulle få en sokk tredd nedover seg.

 

Lotus :smiley:

 

Gult er kult!

Link to post
Share on other sites

Synes ikke du skal dekke til dine kule fendere med sokker. Da kan jo ingen se hvor kule de er.

 

Jeg hadde en gang 2 fendere. De var bare råkule. Artig mønster og stilig farge. Ikke talom at de skulle få en sokk tredd nedover seg. 

 

Lotus  :smiley:

 

Gult er kult!

<{POST_SNAPBACK}>

Dette er jeg HELT enig i !

 

La de kule fenderene forbli kule :wink:

Link to post
Share on other sites

Enig i at kule fendere skal forbli kule.

Det er selfølgelig ikke å komme bort fra at nabobåten gjerne unngår å få svarte striper på siden av litt for møkkete fendere. De er ikke lette å holde rene. Kanskje ikke strømpen er så dum likevel ?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...