Jump to content

Smuggler 24, hvillken modell???


Smiley

Recommended Posts

Er det noen blant båtfolket her som er i stand til å identifisere denne båten? Vet det er en Smuggler 24, men skulle gjerne visst litt om ca. modell osv. Gjerne om noen klarer å se ca. modell motoren er også. Vet bare at det er en 6`er. Verdianslag på båt? Verdi på motor om den er i brukbar stand?

Bilde

Bilde

Bilde

Redigert av smiley (see edit history)

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!
 

Link to post
Share on other sites

Suiden du har fåttt lite respons så kan jeg prøve å hjelpe deg litt på vei:

 

Hvis du skaffer motornr så kan du lett finne ut årsmodellen på motoren. Dette skal stå ett eller annet sted på motoren, men hvor kan jeg ikke hjelpe deg med.

 

På båten står det muligens en plate som er blitt satt på av produsent med serienr og muligens årsmodell. Ofte står denne bak på hekken på innsiden eller utsiden.

 

 

Lykke til!

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Link to post
Share on other sites

Suiden du har fåttt lite respons så kan jeg prøve å hjelpe deg litt på vei:

 

Hvis du skaffer motornr så kan du lett finne ut årsmodellen på motoren. Dette skal stå ett eller annet sted på motoren, men hvor kan jeg ikke hjelpe deg med.

 

På båten står det muligens en plate som er blitt satt på av produsent med serienr og muligens årsmodell. Ofte står denne bak på hekken på innsiden eller utsiden.

Lykke til!

 

Takk for tilbakemelding! Men problemet mitt er at jeg befinner meg i Drammen, og båten i Bodø. Der står den hos et firma som auksjonerer bort gjenstander som bl.a. er beslaglagt(som denne). Har hatt telefonisk kontakt med firmaet, men de hadde minimalt med opplysninger å gi. Båt /motor selges slik det står. Tenkte jeg skulle prøve å få ut av dem hvilke oppdragsgiver de har her, så kanskje jeg kan få mere ut av oppdragsgiveren. Er jo interressant også for videre registrering osv.

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!
 

Link to post
Share on other sites

Der står den hos et firma som auksjonerer bort gjenstander som bl.a. er beslaglagt(som denne).

Har dette firmaet noen nettside og har du i tilfelle en linmk til denne (du kan vente med den til du har solgt båten)

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

  • 3 år senere...
  • 4 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...