Jump to content

VERDENS FØRSTE OFFISIELLE BAATPLASSENTREFF


M/Y Ellen Marie

Recommended Posts

:seeya:

Det er under to måneder til Baatplassentreffet.  Kunne vært greit å få en ide om hvor mange som planlegger å delta.

 

 

For de som evt. ikke har fått det med seg:

Fredag 4/6-04 samles de som vil til VERDENS FØRSTE OFFISIELLE BAATPLASSEN-TREFF på Valle i Telemark.  Valle er en fin gjestehavn med betongbrygger, Meny mat-butikk, restaurant, bar samt marina og diverse "nips-shops" for de med interesse for denslags.

Ligge er gratis men strøm/vann er tilgjengelig mot avgift.

For de ukjente er Valle loklaisert i Eksefjorden mellom Kragerø og Langesund, omtrent rett innenfor Jomfruland.

Posisjon 58°55,8N / 009°33,8E.

 

Lørdag 5/6 er det skjærgårds-konsert med Elton John i Langesund.  Konserten er utsolgt med 14000 billetter, noe som skulle borge for et yrende liv i lille Langesund.  Samtidig er det, etter hva jeg vet, Shanty-festival samme helg, så her er det 17.mai og julaften på en gang.

Konserten går nesten helt nede i vannkanten, så muligens går det å få med seg noe av den fra båten?

 

Det har vært luftet å seile i konvoi fra Valle til Langesund Lørdag formiddag slik at de som evt. ikke er kjent kan "guides" innom etpar perler litt utenom alfarvei.  Detaljene tar vi på treffet

 

 

Tilslutt:  Hverken jeg eller andre er "arrangør" av treffet og heller ikke ansvarlige for noe som helst.  Det er bare å møte opp med godt humør, godt vær og med ønsket proviant, så blir det nok svært bra.

 

se forøvrig tråden:

https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...4289546;start=0

 

:cheers:

Link to post
Share on other sites

Sorry, for langt å gå fra Son med 7 - 8 knop for en helg. Og med det livet det blir i nærheten, er det ikke noe for meg. Og med en hund på 47kg ombord, nytter det ikke å ligge som nummer 7 utenpå andre. Men treffer heldigvis stadig medlemmer både i hjemmehavnen og der vi ferdes.

 

Ps. Hvorfor ikke valget: "Nei" i pollen? Må jeg stemme "kanskje" (som ikke er sant) for å se hva folket stemmer?

 

Lars H.

(som nå har fått av "burkaen" og har vasket ferdig

fra dollbordet og ned, ny innsats imorgen)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Ps. Hvorfor ikke valget: "Nei" i pollen? Må jeg stemme "kanskje" (som ikke er sant) for å se hva folket stemmer?

 

Lars H.

(som nå har fått av "burkaen" og har vasket ferdig

fra dollbordet og ned, ny innsats imorgen)

 

hmmm.  der har du et poeng.  Hadde egentlig bare tenkt å ha ett alternativ; JA, ettersom det tross alt ikke er så interessant med alle som stemmer "NEI".  Dette godtok ikke systemet.  La derfor inn en mulighet for de som ikke helt hadde bestemt seg.

 

Tenkte rett og slett ikke på at resultatet ikke da blei synlig for dem som ikke la inn stemme, uten å  "stemme feil"

 

Legger inn alternativet "NEI" sporenstreks og håper det løser problemet for alle fremtidige stemmegivere.

 

(Første gang jeg lager en poll, så litt "nybegynnerknoting" får vi godta.)

 

:blush:

M/Y Ellen Marie

 

PS Valle er på fastlandet, og er derfor tilgjengelig med bil, sånn til opplysning :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Vil nok tippe at det nødvendigvis må bli mange nei-stemmer. Det er vel naturlig at de fleste av oss bor litt for langt unna det som er begivenhetens sentrum denne gang. Slik vil det jo være uansett  hvor en måtte bestemme å treffes.

 

Men lykke til med treffet, og oppfør dere ordentlig  :headbang:    Dere opptrer på vegne av alle oss som har vimpel :nono:

Link to post
Share on other sites

Vil nok tippe at det nødvendigvis må bli mange nei-stemmer. Det er vel naturlig at de fleste av oss bor litt for langt unna det som er begivenhetens sentrum denne gang. Slik vil det jo være uansett  hvor en måtte bestemme å treffes.

Ja, som nevnt er jo ikke nei-stemmene interessante i det hele tatt, men alternativet er lagt inn slik at de som ikke skal delta kan se resultatet av pollen.

 

Ideen var å prøve å danne seg et bilde hvor mange som kommer.  Foreløpig ser det jo svært bra ut.

 

M/Y Ellen Marie

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...