Jump to content

Ikke besøk Papperhavn med plastbåt den 18-20 mars


M/S Bastard

Recommended Posts

For da har Nautica Shcizofrenia vårtreff, og det er på agendaen at det skal brennes en plastbåt!

Dere er herved advart :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan aldri tenke meg at dere har fått tillatelse til å brenne en plastbåt. Det er jo forurensing i aller høyeste grad. FY. :nono:

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Link to post
Share on other sites

For da har Nautica Shcizofrenia vårtreff, og det er på agendaen at det skal brennes en plastbåt!

 

Hei Per Chr.

 

Dette hørtes da fryktelig ut! Det er flere fra Moss som er medlem hos dere....bør kanskje sørge for at de blir strammet opp litt i forkant av denne seansen. ( mister båtplassen for et par måneder for eksempel) :wink:

 

jan-h

Link to post
Share on other sites

For da har Nautica Shcizofrenia vårtreff, og det er på agendaen at det skal brennes en plastbåt!

 

Hei Per Chr.

 

Dette hørtes da fryktelig ut! Det er flere fra Moss som er medlem hos dere....bør kanskje sørge for at de blir strammet opp litt i forkant av denne seansen. ( mister båtplassen for et par måneder for eksempel) :wink:

 

jan-h

<{POST_SNAPBACK}>

 

Nei, la nå oss med trebåt ha det litt morro da :smiley:

Husk på at det ikke er så mange av oss :sad:

Link to post
Share on other sites

Det er da mye mer hygge i en brennende trebåt eller to?  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

:cryin:

 

Hvafornoe :eek:

 

Vel, det er jo litt merkelig at det er ok og brenne en trebåt på St.Hansbål mens og brenne en plast båt er noe helt forferdelig!

Kanskje det ligger en hevn på dette vet dere :wink:

 

Undres egentlig på hva som forurenser mest da!

En gammel trebåt full av olje og greier kontra plastbåt :confused:

Link to post
Share on other sites

Det er da mye mer hygge i en brennende trebåt eller to?  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

 

FYYY... jeg grøsser ved tanken på å brenne båter i det heletatt jeg, men skal en først brenne noe så får en prøve å sette fyr på et tomt stålskrog, så har men jo noe å gjøre hele kvelden.....

 

Utover det humoristiske i det, så er det godt med moen særklubber for litt forskjellige uttarter av vår felles hobby... den er jo egentlig ganske vidtspennende når en tenker over det. Jeg har ikke sjekkek men vi har sikkert medlemer som spenner fra roturer i en pram via farstsfylte racere og ibarka seilere til fastboende i stooore båter. Så litt særklubber er koselig.....

 

 

Erik

Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre

Link to post
Share on other sites

For da har Nautica Shcizofrenia vårtreff, og det er på agendaen at det skal brennes en plastbåt!

Per Chr:

 

Jeg skjønner at jeg må ringe til han Sigurd i Bukta og spørre om han ikke kan stenge av der borte denne helgen ( ihvertfall ølserveringen på puben )

 

jan-h

<{POST_SNAPBACK}>

 

:cryin:

 

Skal oppføre oss vi da.. :yesnod:

Link to post
Share on other sites

For da har Nautica Shcizofrenia vårtreff, og det er på agendaen at det skal brennes en plastbåt!

Dere er herved advart :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

 

Pass deg. Ellers sender jeg Hangarskibet av gårde til motangrep! Fullt bestykket med papirfly og annet ... :lol::lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Det er da mye mer hygge i en brennende trebåt eller to?  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

 

Akk ja ... det er ikke mye som er mer idyllisk enn det. Et stort, fint Sankt Hans bål med en feit trebåt i full fyr ... det er jo nesten på grensen til det erotiske. :lol: Nå er det bare så vidt over fire måneder til Sankt Hans, Lidl har tilbud på tennvæske og Gamle Worse har for lengst begynt å hamstre med tanke på rituelle offerhandlinger rettet mot djevleutdrivning i forhistoriske trekonstruksjoner ment å flyte på de syv hav ... Så bare pass deg, Bastard 30000, :nono: det er kortere vei mellom Vestlandet og Holmestrand enn du tror ... kanskje er det din skute som ofres i år??? :eek:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Fortvil ikke plastbåtvenner. Den nye våpnet mot overivrige Nautica Shcizofrenia medlemmer med fyrstikker er her.

 

Baatplassens folketorpedo kan utstyres med spesialstridshoder for bedre effekt på tre eller stålbåter mot et lite pristillegg. Finnes i 3 størrelser (large, medium og small)

 

 

Bilde

 

Enkel betjening:

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...